torstai 26. huhtikuuta 2012

Happy fucking birthday


Täysin pointiton ja turha kirjoitustynkä, mutta eipä haitanne! Tänään kurpahdan taas vuodella lähemmäs kiikkustuolia, liekkö sitten hyvä vaiko huono asia. Olen liitänyt koko päivän paikasta A paikkaan B, töistä shoppailemaan, postiin, kaljalle, haastateltavaksi ja vielä olisi sata miljoonaa asiaa things to do-listalla kuitattavana..Leipomisen suhteen. Huomenna on pinkki helvetti irti, kun hulluuden partyt pyörähtävät käyntiin!

(Ps. anteeksi kommenttivastailun viive, heti kun pääsen vähänkin pidemmäksi aikaa istahtamaan niin syvennyn sanomisiinne ajatuksen kanssa! :)

43 kommenttia :

  1. Onnittelut :) pidä kivat pinkkipartyt, oothan sentään nyt jenkkienkin mukaan täysikänen! ^^'

    perässä tullaan :D

    VastaaPoista
  2. Onnea vielä täälläkin ja mahtavia synttäribileitä! ^^

    VastaaPoista
  3. Onneksi olkoon :) Itelle tuli 20-vuotta täyteen tiistaina :D

    VastaaPoista
  4. Onneva (ja mä ihan yllätyin...jostain syystä koko ajan ajatellut,että oot vasta jotain 18 XD)

    VastaaPoista
  5. iha hemmetin paljon onnee hei !!! :D <3

    VastaaPoista
  6. Paljon onnea ja hyvää synttärishoppailua ;D

    VastaaPoista
  7. onnea :)
    muuten..taisin nähä siut kerubissa,mutten kehdannu tulla häiritseen

    VastaaPoista
  8. Paljon onnee! Näin siut muuten tänään H&M:llä, mut en uskaltanu tulla puhumaan. :3

    VastaaPoista
  9. Pinkkiäkin pinkimmät onnittelut! ^^

    VastaaPoista
  10. Onnittelut! :) tässähän tuntee itsensä vanhaksi. :D onneksi ikä on vain numeroita. Oikeasti. ;)

    VastaaPoista
  11. Oij, onnittelut siulle tyttö! :>> Pistin muuten siulle viestiä toissapäivänä, tuliko perille? :O

    VastaaPoista
  12. Miten voit olla noin kaunis! :) mut paljon onnea!

    VastaaPoista
  13. paljo onnee kaunisnainen (:

    VastaaPoista
  14. Forever 21. ;) Hauskaa pinkkiä synttäriä.

    VastaaPoista
  15. Mielettömän paljon onnea ! :---)) Pakko heittää sulle kiva synttäribiisi, vaikka ei taida olla ihan just sun tyylistä musiikkias noin muuten :--D http://www.youtube.com/watch?v=qjVC_jrHcHI

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ahahahaha mikä biisivalinta! XD Ei saakeli.. Liekkö väsymystä vaiko mitä, mutta nauroin perseeni irti tuota kuunnellessa. :D

      Poista
  16. onnea !!! :DDD vaikken minä kyllä sanois niin, että sinä samana päivänä, kun on syntterit vanhenee vuoden. eiköhän me mennä ihan tasasta vauhtia hautaan :DDD

    VastaaPoista
  17. myöhästyneet onnittelut! :)

    lävistyksistä vielä sen verran, että mulla on ongelma. mulla on nyt semmoset 7-8 milliset reijät korvissa ja en saa niihi mitenkää 8mm plugeja. oon koittanu niitä suihkun jälkee rasvailla ja sen jälkee koittaa mutta ei. olisko mitää vinkkejä? saunassa en viihdy mutta en kohta muutakaa keksi. :0
    ja mistä ostat lävistyskorus? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En osaa muuta sanoa kuin jotta anna rei'ille aikaa venyä, niin eiköhän se plugi sujahda paikoilleen! Joskus paikalleenlaittamiseen joutu käyttämään hiukan voimaa, varsinkin jos plugi on malliltaan sellainen että levenee ulkoreunaa kohden ja on keskeltä millin-pari kapeampi.

      Poista
  18. Onneks olkoon <: Mä oon lukenu sun blogia ja kattonu videoita nyt tässä tän ja viime kuukauden aikana ja oon huomannu yhen asian. Mä ajattelin joskus että gootit on semmosii ilkeitä ja mustia ja tälleen, mutta sä oot tosi hauska ja lempee ja semmonen kiva :D Ja sen voin kertoo että oon ala-asteella, ja oon ihan eri-tyylinen kuin sä, mutta oot tosi nätti mun mielestä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taitaa olla nykyään stereotypia tuo, että gootit olisivat jollain tavalla ilkeitä ja kyynisiä, pukeutuisivat pitkään nahkatakkiin pitkine mustine hiuksineen. Meitä on monenlaisia, värikkäitä gootteja, pitsivaatteita käyttäviä gootteja ja kaikenlaisia sekasikiöitä kuten mie. :)

      Poista
  19. Ja siis tarkotin, että pukeutuu mustiin ja oon ala-asteen lopussa.

    VastaaPoista
  20. Palion onnia täältä pohojammaaltaki! :D T. Vakiostalkkeri mutta randomkommentoija

    VastaaPoista
  21. Kiitos kaikille onnitteluista tasapuolisesti!! ^3^

    VastaaPoista
  22. Paljon onnea kauniille bloggarille!

    Joku tuolla kyseli venytyksistä.. Kyllä se sinne menee kun rauhassa venyttelet. Jos sulla on semmoinen plugi, missä on reunat niin älä väkisin survo vaan rauhassa laajentelet. Ei repeä korva. Kärsivällisyyttä.

    t. Katja jolla 30 mm molemmissa korvissa jo kymmenen vuotta.

    VastaaPoista
  23. ^ Kiitos kovasti :) jospa se sitten ajan kanssa menis!

    VastaaPoista

Headbanging metal mayhem!

Käytän Special Effectsin tai Directionsin shokkivärejä.
.. Ja olen 168cm pitkä. :)
Värjään ja leikkaan hiukseni itse, en käy kampaajalla.