sunnuntai 15. huhtikuuta 2012

Näillä iskuyrityksillä heruu!

Mie olen päässyt nauttimaan iskurepliikkien parhaimmasta annista enemmän kuin tarpeeksi. Vaikka miesten luulisi oppineen aikojen saatossa jo sen, millä tavalla housuihin pääsee helpoimmin, näyttää se olevan yhä ainakin 70%:lla aivan hakusessa. Mitä huonon iskurepliikin saadessaan voi tehdä? Potea myötähäpeää ainakin. Olipahan paikka baari taikka supermarketti, myötähäpeän mittarit keikkuvat punaisen puolella. Eniten naamapalmua olen kuitenkin joutunut raiskaamaan tämän iskurepliikin kohdalla: ""Näytät kyllä selkeästi siltä että tykkäät myös Kotiteollisuudesta!"......... Jos mie näytän oikeasti siltä, niin voi helvetti nyt jo! Anteeksi kaikkien Kotsari-fanien puolesta, mutta eii ei eii.. Voin (lähestulkoon) sanoa, että en voi sietää Kotiteollisuuden musiikkia.. Voiko enää tasapaksumpia biisejä löytyä? Ja toisekseen, millä tavalla kotiteollisuuden voi yhdistää mielikuvana pinkkiin pukeutuvaan tyttöön? Ehm.


Lyön heti kättelyssä faktat esille, ja jaan teille kaikki karmeudet joita olen joutunut muutaman vuoden sisään kuulemaan.

Tapaus #1:


Herra X: Moi, missä noin kaunis nainen on töissä?
Mie: Leipurina juu, välillä teen jotain muutakin hommaa..
Herra X: "Ai, saisinko maistella sun munkkejas?"

Tapaus #2:
Herra X: "Moi, tiiätkö en oo ikinä saanut suudella ketään jolla on lävistyksiä!"
Mie: "No johan on kumma, etkä saa kyllä nytkään"
Herra X: "eikö ees pikkusen?" *mutristaa suuta koiranpentuilmeellä höystettynä*

Tapaus #3


Herra X: "ompa neidillä kaunis esiintymisasu päällä!"
Mie: Mitä vitt..
Herra X : (höystettynä humalaisen läähätyksellä) : "Saisinko ihan privaattishown???"

Tilanne #4:


pohjustus: miulla oli päässä vitivalkoiset piilarit.

Herra X: mies, kovaan ääneen: "OOKKO NÄÄ YKSI MEISTÄ?!!!" *koputtaa päätään sormella*
ukko vaikutti mielisairaalta, ja sitä myös varmasti oli.


Tapaus #5:
Pohjustus: Myös arkitilanteissa tälläisiä sankareita on tullut vastaan, valitettavasti. Tämä tilanne sijoittuu paikalliselle kirpputorille.Kaivelin kirpparin kojuja rauhassa kunnes n. 50 vuotias limainen papparainen kouraisee voimakkaasti perseestä. Ajattelin että joo okei, ehkä se oli vahinko.
Menee n. 2 minuuttia, ja samainen ukko kuopaisee hanuria toisen kerran.

Minä: MITÄ VITTUA LUULET TEKEVÄSI? SAATANAN LiMAINEN PERVERSSI KUSIPÄÄ!!!!!!!!! (ja tuo tuli tunteella, huutamalla.)

Valehtelematta kaikki samalla kirpputorin rivillä olevat tuijottivat miestä ja tilanne vaikutti hänen kannaltaan enemmän kuin vaivautuneelta. Eikä ihmekään, että kyseinen nilkki sujahti juoksujalkaa ulos puljusta.

Tapaus #6

Pohjustus: Kaverini on iältään 21v.

Mies: WOW, mitkä kengät, saanko kattoa lähempää?
Mie: No siitä vaan, kuka sitä estää.
*tarkastelee kenkien pohjia*
Mies: Oot kyllä Joensuun upein nainen!
Mie: ömm.. no kiitos.
*kaveri kävelee luo*
Mies: Onko tää sun äitis?!!!
Mie: *Hillitön repeäminen*


Mikä ihme Suomalaisiin miehiin menee yhden kaljan juomisen jälkeen? Itsetuntomittari tuntuu ainakin nousevan, ovathan karvaiset 60v. Mänttilän Untot ovat kännissä vähintäänkin yhtä komeita kuin Hasselhoffi, rikkaita kuin Bill Gates ja älykkyydeltään Mensan jäsenten tasolla. Indeed, yes. Oksennus rinnuksilla on houkuttavaa, hauisten pullistelu suorastaan seksikästä. Ja tottakai, tilanteen kuin tilanteen voi pelastaa sopivalla lainilla: "Shiis mää oon ny niin siis sikakännissäähhh". Öh? Karismaattisen ja fiksun miehen ei tarvitse heittää tiskiin onnettomia repliikkejä naisia saadakseen.

"Mennäänkö panemaan nakkia sun sämpylääs?"

Kertokaahan kohdallenne sattuneet iskurepliikit!
Mitkä kuluneet vonkaukset saavat ihonne kananlihalle?

33 kommenttia :

  1. Ahhaahhah, tuo nelonen oli paras:DD Nuo kourivat tyypit on kyllä karmivia, hyi. En ymmärrä et millä oikeudella ventovieras voisi halutessaan kouria muita, kaupoissa tai baareissa tai ylipäätään missään. Näitä vatipäitä on itelläkin sattunut, mut ei sentään onneks tuon ikäistä :D

    VastaaPoista
  2. Voi luoja noita iskuyrityksiä >_< Mulla ei ole käyny mitään muuta, ku että kerran apteekkiin mennessä kaksi miestä kulki ohi ja alkoivat keskustella kovaan ääneen mun perseen koosta ja mihin se olisi "hyvä". . .Ja apteekista takas tullessa toinen niistä yritti moikata -_-''

    VastaaPoista
  3. Ei hitto noita. :D Ykkönen ja nelonen oli ihan hauskoja, mut uskon että tuommoset kyllä ärsyttää. :( Minä en yleensä ilman ukkoa paljoa liiku missään, niin ei tuu yrityksiäkään.

    VastaaPoista
  4. Toi tapaus yks oli loistava! :D

    Mä olin just tällä viikolla baarissa kattomassa keikkaa, seisoin siinä deittini kanssa ja siihen tuli yksi humalainen äijä. Se oli lopulta mulle silleen: "Heeei,mä en haluu häiritä, mut sä näytä ihan semmoselta... goottineidolta! Ehe ehe eheh eheh hee!" No vittu olipa huomio. Lisäksi tämän sanoessaan ravisti mun kättä tervehdykseen ja virnuili onnellisen näköisenä.

    VastaaPoista
  5. Mulle joskus kaaaaauan sitten baarin tanssilattialla pari tinttitukkaa heitti niin hienon lainin, etten unohda sitä varmaan mummonakaan:
    "Haluisitko antautua meille tänä yönä?"

    xD

    VastaaPoista
  6. Tuossa jonkun aikaa sitten olin valokuvaamassa Oulun kauppahallissa. Olin menossa sisään ovista kun joku vanha herrasmiesmäisen oloinen setä avasi minulle oven. Kiitin kauniisti. Sitten tämä setä avaa suunsa ja sanoo: "Meinasimpas tuosta perseestä vähän kuopasta, vaan sinä et taija tykätä semmosesta? :)" Jäin tuijottamaan monttu auki ja sain sanottua vaan että: "Olipa hyvä kun et kokkeillu... o_o" Oikeesti, olisin pitäny sitä ihan sulosena pappana jos ois älynny pitää suunsa kiinni. xD

    VastaaPoista
  7. En voi varsinaisesti iskurepliikiksi sanoa, mutta muutamaan otteeseen on kuullu, että ''Oi, kun oot söpö emotyttö, annatko?'' Yleensä en vaivaudu vastaamaan muuta kuin ''Ehkä unelmissas'' ja jatkan matkaani. JA noista tapaus 1 ja 6 alkoivat naurattaa.

    VastaaPoista
  8. Voi elämä mirä yrityksiä! :D Itse kokenut joskus myös nuo limaiset perseenkähmiäpapat... Mitä vittua ne oikeen kuvittelee? "Oo, nuori näpsäkkä nainen, sen perse kuuluu mulle! Varmaan tykkää!"

    VastaaPoista
  9. Kehehee noi oli nii mainioita! Mullakin tullu muutama iskuyritys, mutta suloisin oli ehkä yks työmies meidän pihalla (asutaan siis kerrostalossa).. Olin sinä kesänä pistänyt aikas tiukat vaatteet ja lyhyen hameen ylleni (no miksipä en) niin tämä nuori ja ujo mies sanoi minulle ujosti hymyillen "moi" ja herahti punaiseksi xD Kyllä hymyilytti loppupäivän. Moikkasin tietenkin takaisin. Ja ällöimmät tulee just siitä päästä kun tartutaan perseestä tai kouritaan tisseistä ja ainut selitys on tyyliin, se oli vahinko tai hänen teki mieli.. niinku, mitä? XD Ja usein ne kans istuu syliin tai yrittää ottaa syliin (ihan ku haluis olla kännisten kanssa tosi läheisesti kontaktissa) ja selitys on tyyliin, että kun ollaan niin hyviä kavereita, vaikka en oo kyseistä nähny ikinä XD

    VastaaPoista
  10. tuli mieleen tuosta papparoitten kourimisesta, että heidän nuoruudessaanhan naiset on varmaan reagoinut eri tavalla kun koko seurustelu/heilastelu/riiaus-kulttuuri on ollu aivan erilainen. Kuvitelkaa kohtaus vanhasta suomalaisesta elokuvasta; mies kouraisee naista "vaivihkaa" pyllystä ja nainen kiljaisee ihastuneena ja kääntyy "läpsäisemään" kättä pois, "tuhma!" khihihiii. Mutta luuleeko ne papparaiset tosiaan olevansa jotain ikinuoria, että he voivat yhä 70-vuotiaina tehdä tuota parikymppisille neitosille, ja 2000-luvulla? Itse luokittelen sen tänä päivänä juuri lääppimiseksi enkä kyllä siedä sitä. Mun pylly, oma pylly, that's it :D

    iskurepliikeistä ehkä paras tuli vanhalta luokkakaverilta jota näin pitkästä aikaa, kyselin siinä että mitä kuuluu ja hän (erittäin humalassa, jack daniels-pullo kourassa) kaappasi minut syleilyynsä ja kuiskasi "multa puuttuu vain sinä ja lapset" lähinnä tuo nauratti, mutta katosin aika pian paikalta :D

    VastaaPoista
  11. joo lievä repeäminen :D toi ykkönen oli kyllä paras ! me eilen oltiin istumassa kaupungilla semmosen mäen päällä. sitten siinä oli muutama 15-16 vuotiasta poikaa ja ne tulee meidän luokse "Tahotteko te kyrpää?" noh...se tuli ainakin suoraan :D mutta juu, ei haluttu

    VastaaPoista
  12. No se silloin, ku me oltii viimeks teillä ja kotiteollisuuden keikalla "onko se totta, että naiset käyttää korsetteja, ettei tissit roikkus niin paljoo... ei siinä tosi hyvältähän tuo sinulla näyttää!" se oli oikeesti yks facepalm... jollekii jääny korsetin tarkoitus vähän hämäräks... ja lisäks minoon 20, minun tissit ei muutenkaan roiku vielä -.-

    Muita suosikkeja on "Ootteko tytöt koskaan tavannu oikeeta intiaania..." ku pari keski-ikästä herraa ja kääpiön kokone intiaani tunki meidä pöytään baarissa varkaudessa.

    Ja mikkelissä eräs ihan mukava jätkä "kuule, otetaanko kivi-paperi-sakset ja häviäjä joutuu irvistää toiselle?" (mie muuten voitin :D)

    VastaaPoista
  13. Mulle paras on se ko miehet keskustelee keskenänsä että, katoppa ku näppärät sääret... Ei paljon tarvinnu arvuutella mihin näppärät :DD

    VastaaPoista
  14. tollasia tavan laholatvoja riittää joka junaan mutta paras iskurepla mikä omalle kohdalle on sattunut on ehottomasti: "Hei sinä seksikäs mansontyttö, haluutko maistaa suomalaista laatulihaa" :D:D

    VastaaPoista
  15. "Näytät ihan mun exältä....se oli saatananpalvoja"

    "Haluaisin tänä yönä goottinaista. Ne on hyviä sängyssä"

    "Onko noi tissit aidot?" "On." "Ei varmasti ole, en usko"

    Miksihän vitussa sitten kysyi, jos ei usko vastausta :D

    Pohjustus: Olin tulossa kaupasta sunnuntaina keskellä päivää aivan tavallisissa vaatteissa.

    Mies: Oot tosi seksikäs

    Minä: Kiitos.

    Mies: Lähdetkö kaljalle?

    Minä: En mä kiitos.

    Mies: Ootko naimisissa?

    Minä: En ole, mutta seurustelen.

    Mies: Sittenhän me voitais aloittaa salasuhde

    Minä: ....

    Logiikka 10 ++

    Näitä on vaikka miten, mutta nuo tulivat ensimmäisenä mieleen.

    VastaaPoista
  16. Varmasti aikas ärsyttävää ku tommosia tullaa kyselee jne,mut ei siit kannata välittää, vaikka ethän sä välitäkkää

    VastaaPoista
  17. Tissien aitous on miesten mielestä ehdottomasti tarkistettava. "Anna mä vähän koitan..."

    "D-kuppi! Tunnistin sen jo kaukaa!" (Olit muuten väärässä)
    "Mikä kissa!"
    "Houhouhou, olen joulupukki, tuu syliin ja kerro mitä toivot!"
    Yleensä kuittaan moiset joko täydellä ignorettamisella tai jäätävällä mulkaisulla.

    Jos poikaystävä tai joku muu miespuolinen ei satu olemaan seurassa, on melko lailla taattua että joku alkaa vilautella kieltä, iskeä silmää, lähettää lentosuukkoja tai pitää kissankutsumisääntä.

    Olen myös jostain syystä suunnaton pultsarimagneetti. Eräskin istui bussissa häiriköimässä muita matkustajia ja kun kävelin ohi, hän totesi "Anteeksi mutta pitää jatkaa matkaa, enkeli käveli juuri ohi." Sitten kyseinen herra seurasi minua bussin perälle, hinkui viereen istumaan ja kun en päästänyt niin hänpä tyytyi hoilaamaan serenadeja takanani kunnes sammui :D

    Tapauksesta numero 4 tuli mieleen eräs mielenvikainen miekkonen, joka tuli kysymään että olenko jo päässyt taivaan porteille. Häkellyin vähän:
    "Eeeen... Mä taidan olla vielä hengissä"

    VastaaPoista
  18. Viime talvena baarissa eräs kohtuullisen vahvassa humalassa oleva "herrasmies" lähestyi minua sanoin "Muuta meille!"

    En muuttanut ;)

    VastaaPoista
  19. jos olisit pokemon, valitsisin sinut.

    VastaaPoista
  20. Itsekin olen joutunut muutaman kerran niin typerien iskuyrityksien kohteeksi, että pakko jakaa ne teidän kanssa :)

    Mies1:"Voitko tulla mun luo? Osaan soittaa Iron Maidenia rummuilla."

    Mies2:"Lähetkö mun mökille jatkoille? Ei meijän tarvii heti panna, kyl me voidaan eka jutellakki."

    Herra56 kovaan ääneen: SAISKOS PLUVAN?
    Minä: Ei kiitos.
    Herra56: Saatanan vanha lehmä.

    Mies3:"Sulla on kauniit silmät, tuutko mun luokse?"

    Mies4:"Minulla on vaimo, mutta me kaksi voisimme aloittaa seksisuhteen."

    VastaaPoista
  21. On kyllä oikeasti aika rentouttavaa, kun meikäläistä ei tulla ikinä iskemään! Kadulla kyllä riittää jotain perus-pertti-peräänviheltelijöitä mutta ihan suoraan ei koskaan tulla haastelemaan mitään. Toivon tosin, että asia johtuu vain rotevasta olemuksestani sekä 180+ cm korkeuksiin korkkarit jalassa yltävästä pituudesta eikä siitä että olisin ihan susiruma ketä kenenkään ei kannata yrittää. :P

    VastaaPoista
  22. Kiitos illan piristyksestä, sain kyllä nauraa näitä lukiessa. Oikeita älyn jättiläisiä nämä miehet :D

    VastaaPoista
  23. Onhan näitä vaikka millasia! Nopeasti tulee mieleen yks tapaus, joka paikallises baaris tuli kehumaan mun vaatteita ja tarjos mulle juotavaa, sit pyys et meen sen kans tanssimaan ja sen kavereiden seuraks dokaa. Sit sen kaverit oli siirtymäs Antonioon ja se oli "tuutko mukaan Antonioon?" "emmä kyl ku mun kaverit on tääl" "no mut.. voisit tulla käymään ees tossa ulkona mun kanssa.." "jaa miks?" "no ku on katellua sua koko illan nii on haluttanu aivan hirveesti.. älä ymmärrä väärin, mul on tyttöystävä ja kaikkee, mut voisin kyl sun takias nyt tehdä poikkeuksen, ei sen tartte tietää.." "JOO HEIHEI PIDÄ KIVAA ANTONIOSSA". Ei kyllä järki paljoa juokse päässä noilla. Myötähäpeä..

    VastaaPoista
  24. Ei hitto miten hauskoja iskurepliikkejä teille kaikille on sattunut eteen! =D Pakko myöntää, että nauran täällä lähestulkoon vedet silmissä. XD useinkin saa miettiä, jotta mistä noita idiootteja oikein sikiää.. ja kuinka kukaan voi ajatella, että iskurepliikillä irtoaa pesää :'D

    VastaaPoista
  25. Äääw,käkätän itsekseni täällä nuille iskurepliikeille :D
    Vietin kaverinni kans iltaa baarissa kunnes seuraamme tupsahti mies joka kyseli et"syöttekö te hevarit hippejä päivälliseksi?" lopuksi se totes et sillä pelottaa pitkätukkaiset miehet.:D


    Kerran myös eräs sankari kutsui minut ja kaverini mökille hänen kavereidensa kanssa ja muistipa infota et ne kaikki on puutteessa.
    Ei tullu mökille mentyä..

    VastaaPoista
  26. Tää nyt ei oo mikään iskurepla, mutta olin paikallisella huoltiksella ja jotkut äijät alko keskenään keskustella jotain musta. En vaan tajua tommosia vanhoja äijiä joilla on muka oikeus arvostella nuoria tyttöjä tai ees mun ikäsiä :D. Joko siis haukkua tai arvostella tai sitten olla tosi limanen. Luulis, että sen ikäsenä jo tietäis mitä saa tehdä tai sanoa, mutta ei näköjään. Ja siis nää äijäthän on aina ihan tosi komeita (ainakin omasta mielestään).

    VastaaPoista
  27. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  28. Kerran olin keskellä kirkasta päivää eräällä huoltoasemalla ja siinä kuulin kahden miehen keskustelua kävellessäni juomista hakemaan. Huomasin katseista, että nyt kyllä puhutaan minusta.

    Mies1; Hei kato kun ton tissit pomppii kivasti.
    Mies2; Missä?
    Mies1; No tossa! *osoittaa sormella*
    Mies2; Ai tossa!

    Sitten mulkaisin niiden suuntaan niin toinen sanoi mulle;

    Mies1; Hei saisinko ihan livenä koittaa kuinka kivasti ne mulla pomppis?

    Ei menty kokeileen.

    VastaaPoista
  29. Tässä muutamia random reploja joita nyt ekana tulee mieleen:
    "Lisäännyttäiskö yhdessä?"

    "Mä haluun kokeilla sua. Nähään vessassa!"

    umpikännissä: "Kuunteleksääh rokkia vai rokkenrollia?"

    "Oisko pimpsaa saanu?"

    "Oot seksikäs. Pannaanko?" (...säälittävin yritys ikinä :D )

    "Anna mä kokeilen sun persettä."
    minä: "PAINU NYT JO VITTUUN!"
    "Voisin vaikka painuukkin....sun vittuus ;);))"

    VastaaPoista
  30. Mä oottelin ratikkaa kerran ja siihen tuli joku 40+ mies, ihan selvinpäin tosin, joka selvästi luuli olevansa kuin komea nuori rokkimies mustaks värjättyine hiuksineen ja bootseineen, tuli multa kyselemään ensin jotain tavanomaista mun ulkonäöstä, "miks sulla on tommosia koruja naamassa" jne. Sitten se sano että "kKato kun.. mä kävin tossa yhdessä baarissa. Ja ne ei päästäny mua sisään. Mut ne sano että jos otan jonkun mukaan niin pääsen. Vaikka esim sut." Ja perään tyhmän näköinen virnistys. Meinasin kuolla nauruun.

    Toinen oli melko epätoivoinen, olin UKKONI KANSSA baarin ulkopuolella ja siihen tuli joku jätkä tuhannen sooseissa, katto mua, sit mun ukkoa, kysyi: "onks tää sun muijas" ja ukkoni vastas että no on, sit tää jätkä sano: "Voinks mä lainata sitä vähän?" Ukkoni repes nauruun ja mun teki mieli lyödä sitä kännistä jätkää naamaan :D

    VastaaPoista
  31. Hahahhaha onhan näitä aina...
    Kerran yks pulsu huus juna-asemalla mulle että "TUU OTTAA SUIHIN!!!" En menny. 8D

    Lauantaina mua pyydettiin naimisiin, ihan söpö vuotta vanhempi kundi. Ei sit kuitenkaan menty.

    Tai: "onks sul tämmöst laturii, mä tuun teille lataan mun puhelimen". Et oo tulossa.

    VastaaPoista
  32. Nummirockissa kaverini kanssa istuttiin kuuntelemassa Eläkeläisiä. Sitten paikalle kirjaimellisesti vaappui jo hyvässä kännissä oleva heviletti, hän istahti viereeni, laittoi käden sisäreidelleni ja ''kuiskasi'' korvaani, että onko mulla kortsua ja sen jälkeen hän nostellen kulmiaan ällö ilme päällä katsoi minuun päin. Hymähdin vain ja katselin muualle päin.
    Sitten se vielä kauan siinä kuiski kaikkee ''ihanaa'' mun korvaan ja läpsytteli sekä hieroskeli mun reittä :Ddd

    Lopulta tämä jätkä sammui viereeni käsi mun pepun takana. Lähdettiin kaverin kanssa sitten kesken keikan nopeasti pois :'D
    Kuvamateriaaliakin löytyy kyseisestä sammuneesta jätkästä, järkkärit eivät tosin tainneet tykätä mun kuvaamisesta, kun katsoivat niin vihaisesti.

    VastaaPoista

Headbanging metal mayhem!

Käytän Special Effectsin tai Directionsin shokkivärejä.
.. Ja olen 168cm pitkä. :)
Värjään ja leikkaan hiukseni itse, en käy kampaajalla.