tiistai 24. marraskuuta 2009

Tio verkligheter

Deathlicious Kissesin dark-whisper kopautti miulle kivan haasteen tulemaan, joten tässäpä sitten kymmenen faktaa miusta. ^^ Kiitos D-W haasteesta :3

1. Tarvitsisin kouluaamuihin aina akateemisen vartin, tai akateemisen kaksituntisen. Oon tosi huono ajottamaan lähtemistä ja olen lähestulkoon aina myöhässä minuutin tai kaksi. En vaan osaa lähteä ajoissa.

2. Olen intohimoinen ruoka-addikti. Rakastan syömistä ja hyvää ruokaa, ja juuri tuon takia kouluttaudunkin ravintolakokiksi. Olen kasvissyöjä, mutta kokkaan MUILLE liharuokaa. Nytkin muhii kebabit uunissa... Ja lisättäköön tähän ruokafaktan oheen: miun lempiruoka on punasipulikastike + pasta.



Punasipulikastiketta, pastaa ja kaikkee muuta. :D Punasipulikastike siis tuo keskellä oleva ruskehtava mössö. nomnomm

3. Katselen piirrettyjä tai dokkareita mieluummin kuin kauhuleffoja tai vaikka komedioita. Itseasiassa inhoan komediasarjoja, esim. frendejä. Tämän hetken suosikkisarjoja piirretyistä ovat: Phineas & Ferb, Cow & Chicken, Lenore, Kim Possible. Jaa mitenniin mie oon lapsellinen? hmm.. Niin ja suosikkidokkareihin kuuluvat ainakin kaikki paranormaalit dokumentit sekä "totuus ruoasta" - sarjan dokkarit. Lisäksi tykkään katsoa Paranormal Statea.


Tässäpä pätkä Lenorea. The day mr chippy walked. ^^


4. Inhoan luuttuamista, mutta tiskaus on ihan kivaa.

5. RRRRRakastan viskiä. Jack danielssi loppui tuossa viime lauantaina, eli pitänee ostaa uusi bullo. Mieheke juo yleensä viskeistä Laphroaigia, ja miekin tykkään tuosta savuisesta juomasta. Ainut huono puoli whiskeyissä on hinta, opiskelijan budjetille vähän turhan kallista.

6. En kuuntele mitään tiettyyn genreen kuuluvaa musiikkia, vaan olen melko avoin musiikin suhteen. Kuuntelen metallimusiikista useimmiten death/black/melodic/folkmetallia, lisäksi psytrancea + normaalia trancea, industrial metallia ja pelkkää industrialia, Goaa.. Haluaisin päästä joskus reivaamaan, vaan eipä näytä kukaan tutuista lähtevän seuraksi. : <

7.
Harrastan rock bandin, guitar heron ja muiden rokkipelejen pelaamista. Selvin päin tai kännissä, aika sama.


Roccorollooo = rök än röyylll

8. Olen sadisti: tykkään raapimisesta, ruoskimisesta, läpsimisestä yms. kivasta.


My own cage

9. Sillon kun aikaa jää, niin tykkään nyrkkeillä. Aloitin nyrkkeilyharrastuksen yläasteen seiska tai kasiluokalla, ja siitä lähtien olen harrastanut nyrkkeilyä + thaiboxingia enempi ja vähempi aktiivisesti. Fight for life ^^

Nyrkkipyykille


10. Hamstraan barbapapa-aiheisia esineitä sisustukseen. Tällä hetkellä löytyy ainoastaan barbapapa-matto, saippuapullo, tarjotin ja jotain pientä krääsää.


5 kommenttia :

  1. ... ja siitä olen katkera kun löydät kaikkea barbaraa :<

    VastaaPoista
  2. Mä oon kateellinen ihmisille jotka osaa kokata/ tykkää kokata. Itse VIHAAN kokkaamista, enkä keksi mtn mitä kokata. Kun oon iso ja rikas palkkaan oman kokin :D Pääsen tästäkin vaivasta.

    VastaaPoista
  3. Apua ylisöpö toi Barbapapa-saippuapullo! Mistä oot tollasen löytäny? :)

    VastaaPoista
  4. Kenni, barbara on idoli<3 Kattele siekin joskus huutonetistä, sieltä tekee löytöjä ;)

    Mistressi: Tuu meille syömään! Meillä on AINA liikaa ruokaa, eli riittää sit siullekki :P Tein just vegaanista kebabia ja taviskebabbia..OMNOM.

    Pink chihu: tuo barbapullo on muistaakseni ostettu jostain lastentarvikeliikkeestä.. :D Tais olla sisukas.net tai vastaava...

    VastaaPoista
  5. Ah, ananasta!
    Minulla vain säilykkeenä purkissa eilen avattuna...
    Nyt tekee mieli mennä ja syödä ne loput pois.

    Joka lähikaupassa ei ole nääs kokonaisia ananaksia.


    Ai pidät tiskaamisesta?
    Voisitko tulla meille töihin noin joka toinen pv? =))))

    VastaaPoista

Headbanging metal mayhem!

Käytän Special Effectsin tai Directionsin shokkivärejä.
.. Ja olen 168cm pitkä. :)
Värjään ja leikkaan hiukseni itse, en käy kampaajalla.